Blijf op de hoogte van wat speelt op onze club!

Jeugd
26

ONFIRE komt terug! Vanaf 8 september weer extra professionele ONFIRE techniektraining op MHC Leusden!

Zou jij zo graag een nog betere (basis)techniek willen leren? 1x in de week extra trainen op techniek onder leiding van onze eigen ONFIRE trainers naast je eigen clubtrainingen? Gewoon omdat je gek bent op hockey, maar ook omdat je graag nog

26

Amajoyo 'End of Summer Festival' met korting voor onze leden

Zet zondag 8 september 2024 in je agenda, want dan vindt de allereerste editie van Amajoyo 'End of Summer Festival' plaats op de fantastische evenementenlocatie Four Seasons in Leusden. Dit wil je niet missen!

Ibiza vibes in the Heart

9

Bestuurskamernieuwtjes #54

Het bestuur van MHC Leusden vergadert ongeveer eenmaal per maand. Daarbij komen de meest uiteenlopende onderwerpen aan bod. Na elke vergadering praten we jullie even kort bij over wat er in de bestuursvergadering aan de orde is gekomen.

1

Wijs je vriendje, klasgenootje of buren op Stick & Bitjetraining op 31 aug

Wil je kennismaken met hockey en onze gezellige club?
Meld je dan aan voor de Stick & Bitje training: Op 31 augustus van 10:00-11:00. Voor kinderen van 4 tm 12 jaar. Voor € 30 krijg je niet alleen een

29

Terugblik op het SuperSlotWeekend

We kunnen terugkijken op een wervelend Slotweekend. Ondanks dat het weer wel wat beter had gekund. Maar dat kon de pret niet drukken!
Zaterdagmorgen vroeg werd alles in gereedheid gebracht voor een Minislotdag, waarop niet minder dan 42

28

Save the date: 31 augustus Stick Off!

We gaan nu allemaal genieten van een paar weken rust, vakantie en hopelijk mooi weer. Maar vergeet niet om zaterdag 31 augustus in je agenda te zetten. Dan is de Stick Off! De aftrap van het seizoen 2024-2025.
Wat kun je verwachten? In

Vanaf 20 juni zomerreces bar

Met ingang van 20 juni zal de bar in het clubhuis gesloten zijn. Houd daar dus rekening mee als jouw team na die datum wel doortraint.

20

Wil jij helpen bij trainingen voor onze Jongste Jeugd?

Voor de trainingen van de Jongste Jeugd zijn wij op zoek naar enthousiaste ouders/ spelers die het leuk vinden om ons daarbij te helpen.
Het gaat hierbij om de volgende momenten:
Maandag: Onder 9 en Onder 10 (16:30 -

20

Belangrijke data - start van het volgend seizoen

De zomerstop komt eraan en achter de schermen zijn wij alweer druk bezig met het nieuwe seizoen. Hieronder vindt je de belangrijkste data voor de start van het seizoen.

Belangrijke data trainingen:
•    In de week

Mei
18

Indeling jeugdteams 2024-2025 bekend (jongste jeugd volgt in juni)

We hebben de jeugdteams voor het komende seizoen samengesteld. Dit hebben we echt met veel aandacht en zorgvuldigheid gedaan.
Indeling van de teams staat achter inlog op de site Ga