Club van 100

Verenigingen als MHC Leusden moeten goed op de kleintjes letten. Het rond krijgen van de begroting is een flinke uitdaging en er is niet altijd ruimte voor extra investeringen in bijvoorbeeld de accommodatie. Daarom is er de Club van 100! De Club van 100 maakt elk jaar een klein beetje extra mogelijk!

De Club van 100 bestaat uit mensen die de hockeyclub een warm hart toedragen en dat kracht bij zetten met een (liefst) jaarlijkse donatie van € 100. De Club biedt plaats aan 100 leden. Daarmee wordt dus jaarlijks een bedrag van € 10.000 opgebracht en dat wordt besteed aan zaken die de vereniging zich anders niet kan permitteren.
De bestuurders van de Club van 100 opereren geheel onafhankelijk van het bestuur van MHC Leusden.

Waar wordt het budget van de Club van 100 aan besteed?
De 100 leden beslissen tijdens de jaarlijkse ALV gezamenlijk de bestedingsdoelen van het eigen budget. Aanvragen voor extra voorzieningen mogen door iedereen ingediend worden, mits vergezeld van een kostenplaatje en een realistische planning of plan van aanpak. Zo'n aanvraag kan gemaild worden aan [email protected].
In het verleden zijn bijvoorbeeld een scorebord, extra balken en zitplaatsen voor de blaashal aangeschaft, extra doeltjes voor de jeugdtraining, een picknicktafel voor tussen veld 3 en 4 en een prachtig camerasysteem voor het hoofdveld!

De middelen van de Club van 100 zijn niet bedoeld om reguliere uitgaven van de hockeyclub te financieren of exploitatietekorten te dekken.

Wie worden lid van de Club van 100?
Iedereen die zich verbonden voelt met het wel en wee van de vereniging kan lid worden van de Club van 100, of het nou gaat om leden, oud-leden of om ouders van jeugdleden.

En wat levert dat lidmaatschap op?
In de eerste plaats natuurlijk het goede gevoel structureel een bijdrage te leveren aan het succes van onze mooie hockeyclub en haar leden! Daarnaast krijgen alle leden een naamsvermelding op het grote Club van 100-ledenbord dat in de hal van het clubhuis hangt. Welke vermelding je precies op het ledenbord wilt mag je zelf bepalen.
Ook krijgen de leden van de Club van 100 eenmaal per jaar het aantrekkelijke e-magazine '100-nieuws' met actualiteiten over MHC Leusden en de Club van 100 en over de manier waarop de middelen besteed worden. En eenmaal per jaar vindt een Clubbijeenkomst plaats waar de leden elkaar kunnen ontmoeten rond een nader te bepalen thema of activiteit.

Interesse?
Voor inlichtingen kun je altijd terecht bij het bestuur van de Club van 100: Johan Oosterloo (vz), Elza Knoop, Roald Herbrink, Daniel Dieduksman en Erwin Jonker. Je kunt hen bereiken door een mailtje te sturen naar [email protected] of misschien nog beter: hen aan te spreken op onze club!

>>> Schrijf je in door middel van dit formulier!

Inschrijven doe je door je gift aan te melden via de officiĆ«le schenkingsakte. Je kunt kiezen voor een eenmalige storting van € 100 en daarmee voor een lidmaatschap van 1 jaar, of voor een reeks van 5 stortingen in 5 opeenvolgende jaren. In dat laatste geval is je bijdrage 100% fiscaal aftrekbaar zonder drempel en zonder notariĆ«le akte! Details over de verdere afhandeling vind je op de schenkingsakte.