Bijzondere leden

Al onze leden zijn ons even dierbaar en allemaal zijn ze even belangrijk. En tóch zijn er leden die nét een beetje specialer zijn, om uiteenlopende redenen. Bijvoorbeeld omdat zij ongelooflijk veel voor de club betekent of gedaan hebben. We zetten hen hier graag in het zonnetje.

Ereleden
Ereleden zijn personen die een uitzonderlijke en belangrijke bijdrage hebben geleverd aan de club. Ereleden worden voorgedragen door het bestuur en - na goedkeuring door de overige Ereleden - benoemd in de Algemene Ledenvergadering bij goedkeuring door minimaal een 3/4 meerderheid van de aanwezige leden.

Onze ereleden zijn:
Eric Lucassen | John Bernard (1979) | Loekje v.d. Wall Bake (1987) | Pim Goldsmann (1994) | Mieke van Hassel  (1995) | Marjan de Bondt (2011) | Fred van der Flier (2013) | Hans van der Sloot (2016)  | Gertjan van de Groep (2022)

Leden van Verdienste
Leden van Verdienste zijn personen die een uitzonderlijke bijdrage hebben geleverd aan de club gedurende langere tijd. Leden van Verdienste worden door de leden voorgesteld, door het bestuur voorgedragen en bij acclamatie in de Algemene Ledenvergadering benoemd.

Onze leden van Verdienste zijn:

Uitblinkers
Uitblinkers zijn vrijwilligers die een bijzondere inspanning hebben verricht voor de club. Uitblinkers kunnen door iedereen aan het bestuur worden voorgesteld dat hierover een besluit neemt. Uitblinkers worden benoemd tijdens de jaarlijkse vrijwilligersbijeenkomst.

Onze Uitblinkers zijn:
Nicole Cardinaal | Fred Barkhuis | Werkgroep 4e veld: Tom Hilderink, Tony Kok, Rob de Heer en Karin Hoogendijk | Nardy Dietz | Marc van den Oever | Els van Midden | Co Klijn | Serge Linneweever | Edwin van Ditmarsch.