Over MHC Leusden

Plezier, betrokkenheid, persoonlijke ontwikkeling en veiligheid!

MHC Leusden is een club met een bruisend en gezellig verenigingsleven, waar plezier in het spel en plezier met elkaar voorop staan. Een club die een gezonde en veilige omgeving wil zijn waar iedereen zich welkom en thuis kan voelen. Een club die veel waarde hecht aan onderlinge betrokkenheid en aandacht voor elkaar – voor het individu, het team, de club én onze lokale samenleving. Een vereniging waaraan alle leden en ouders een steentje bijdragen als vrijwilliger – de club zijn we samen, al sinds 1973!

Een leven lang hockey
Of je nou 4 of 84 bent, MHC Leusden stelt iedereen van 4 jaar en ouder in de gelegenheid om zich een leven lang als hockeyer te ontwikkelen. Op een bij hem of haar passend niveau en een passende ambitie. Jij bepaalt wat je het liefst wilt bereiken, wij ondersteunen je bij het creëren van een haalbare doelstelling en stimuleren jou actief bij het bereiken daarvan.
Om dat te realiseren besteedt MHC Leusden ook veel tijd en energie in het opleiden van spelers, coaches, trainers en scheidsrechters.

Bij MHC Leusden is iedereen even belangrijk en wordt iedereen evenveel gewaardeerd. Of je nou spelend of niet-spelend lid bent en of je nou 5e klasse of topklasse speelt.

Kortom, MHC Leusden is gewoon de leukste hockeyclub in de wijde omgeving!