Eten op de club

MHC Leusden beschikt over een prachtige bar en keuken, een gezellige barcommissie én een geweldige kookploeg, dus het kan niet anders dan dat daar heel veel lekkers vandaan komt! Je kunt aan de bar een drankje, een heerlijk en vers belegd broodje en een warme snack of koud ijsje kopen, maar er is meer!

Eet met de pot mee!
Elke 1e vrijdag van de maand wordt er lekker gekookt op de club. De ene keer wordt er pizza gebakken, de andere keer staat er rijst met kerrie en een salade of Zuid-Afrikaanse kip op het menu!
Iedereen kan en mag op de club met de pot mee eten. Gezellig om samen met je team te doen! Het enige wat je moet doen is je vooraf even inschrijven via [email protected] waarbij je aangeeft met hoeveel personen en hoe laat je wilt komen. Wil je graag op een andere dag komen? Stuur dan ook even een mailtje!

Catering en aankleding clubhuis
De barcommissie zorgt bij evenementen en activiteiten voor een gezellige, bijpassende aankleding van het clubhuis én voor de catering. Organiseer je een evenement of bijv. een team-BBQ, neem dan dus tijdig contact op met de barcommissie via [email protected]. Je voorkomt dan meerdere evenementen of activiteiten elkaar ‘in de weg’ zitten en bovendien kan de barcommissie je veel zaken uit handen nemen!

Drankjes en taart voor teams
Elk jeugdteam krijgt na de wedstrijd een kan limonade, zowel voor het eigen team als voor de tegenstander. Dat kan gratis bij de bar gehaald worden. Is er een team dat iets speciaals te vieren heeft? Dan kan de barcommissie voor taart zorgen – laat dat dus tijdig weten via [email protected].

Mag je zelf eten of drinken meenemen?
Natuurlijk mag je van thuis een flesje drinken of een broodje meenemen naar je training of je wedstrijd, geen probleem! Het is echter niet de bedoeling dat teams eigen drank en/of snacks meenemen. De bar is een belangrijke inkomstenbron voor de club en daarom gaan we er wel vanuit dat je gebruik maakt van de diensten en producten van onze bar! Ben je bang dat je evenement dan te duur wordt? Bespreek dan met de barcommissie wat er mogelijk is!