Word lid van de Club van 100!

Beste leden en/of ouders van leden van MHC Leusden,

Zitten jullie ook altijd zo lekker langs het veld op de bankjes of de tribunes, kijken jullie straks ook weer in de Schammerdome op het scorebord? Allemaal zaken die mede door de Club van 100 zijn gerealiseerd, die de vereniging zich anders niet kan permitteren.

In het verleden zijn (mede) door de Club van 100 een scorebord, extra balken, ledverlichting en zitplaatsen voor de blaashal, extra doeltjes voor de jeugdtraining, een picknicktafel voor tussen veld 3 en 4, tribunes aan het terras voor veld 1 & 2, de kuip van ‘Kees’, diverse bankjes langs de velden, scheidsrechters communicatiesets, sets knots hockey (G/LG-team), de zonnepanelen op het clubhuis en een prachtig camerasysteem voor het hoofdveld aangeschaft!

Lees de bijgevoegde flyer eens door voor meer informatie en meld je aan als lid. Dit hoeft niet persoonlijk, maar kan ook als team!

Op dit moment zijn er (nog maar) 20 leden bij de Club van 100. Wij hopen dan ook dat er weer nieuwe leden toetreden, zodat we elk jaar de club kunnen voorzien in net dat beetje extra voor onze leden en ouders van leden van MHC Leusden om zo nog meer te kunnen genieten van ons mooie complex en het hockeyspel in de Schammer.

Word dus lid van de Club van 100!

Met groet,

Het bestuur van de Club van 100 van MHC Leusden