Wat een lol met ouder-kind hockey!

In een weekend zonder wedstrijden, speelt onze jongste jeugd gewoon tegen de eigen ouders! Kunnen zij ook eens ervaren hoe het eraan toe gaat op het veld.

Zaterdag 19 oktober speelden alle teams van O8, O9 en O10 een wedstrijd tegen de ouders. Beide kanten waren bloedfanatiek en lieten de ander zeker niet winnen! Na een uur kwam iedereen natgeregend (hoort er ook bij), uitgeput en zeer voldaan van het veld. En de meeste uitslagen waren in het voordeel van de kinderen.

Heel goed gedaan allemaal!

Smaakt dit naar meer?
Wil je als ouder vaker hockeyen, maar zonder de verplichting van wedstrijden in het weekend? Dat kan! Kom een keer meedoen met de trimhockey op maandag- (gemengd), woensdag- (alleen dames) of donderdagavond (gemengd).
Ervaring met hockey is niet nodig, maar mag wel. Stuur een mailtje naar [email protected]

19-10-2024 Jongste jeugd