Bestuurskamernieuwtjes #56

Het bestuur van MHC Leusden vergadert ongeveer eenmaal per maand. Daarbij komen de meest uiteenlopende onderwerpen aan bod. Na elke vergadering praten we jullie even kort bij over wat er in de bestuursvergadering aan de orde is gekomen.

Op 7 oktober kwam het bestuur weer bij elkaar voor een bestuursvergadering. Ditmaal zonder onze penningmeester Arnoud, hij mocht samen met de voorzitter van de sponsorcommissie, Tineke Jansen, het mooie resultaat ophalen van de Rabo Club Support. Een prachtige cheque van €1.773,08 namen zij mee naar huis. Hiervoor kunnen wij een groot aantal trainers een sport EHBO-cursus aanbieden. Alle stemmers van harte bedankt!

Vernielingen in het clubhuis
Helaas moesten wij ook tijd inruimen voor een heel wat minder feestelijk onderwerp. En wel de vernielingen die plaatsvinden en de enorme rommel die wordt achtergelaten in de kleedkamers en de bespreekkamer. Gelukkig wordt dit soort gedrag door het grootste deel van onze leden verwerpelijk gevonden. Maar het gebeurt helaas wel. Onbegrijpelijk en heel erg zonde van het geld, dat we veel beter kunnen besteden. Zie jij iets gebeuren dat niet door de beugel kan? Spreek diegene daar dan op aan. Helpt dat niet? Meld dat dan onmiddellijk bij de bar, bij een bestuurslid of lid van de technische staf. Alleen samen kunnen we dit soort wangedrag voorkomen.

Vergoedingen trainers
Onze bestuursleden technische zaken jeugd en senioren hebben samen met de technische staf een zogenaamd vergoedingenhuis voor alle trainers neergezet. Trainers op onze club krijgen hiervoor een vrijwilligersvergoeding. Met dit vergoedingenhuis zorgen we ervoor dat deze vergoedingen eerlijk verdeeld worden. Zonder trainers geen hockey. Het bestuur is erg blij met iedereen die zich iedere week weer inzet om onze leden lekker te laten hockeyen. Bedankt daarvoor!

11 oktober Coming out day
Op 11 oktober was het Coming out day. Een dag waarop extra aandacht wordt gevraagd voor de zichtbaarheid en acceptatie van de LHBTI-gemeenschap. MHC Leusden doet daar graag aan mee en heeft die dag de regenboogvlag gehesen. Heb jij nog andere ideeën over dit thema? Laat dit ons dan weten.

Ouderavond (jongste) jeugd t/m O12
Op 7 november vindt een ouderavond plaats voor ouders van leden van O7 t/m O12. Tijdens deze avond legt de technische staf van alles uit over hockeytechnische zaken, maar ook bespreken we andere belangrijke zaken. Zoals wat er van de ouders wordt verwacht en hoe we ons best doen om jouw kind het naar zijn zin te laten hebben op onze club. Ouders hebben hiervoor een uitnodiging ontvangen via de mail. Wij hopen veel ouders daar te zien!

ALV op 18 november a.s.
Ereleden, leden van verdienste, leden, ouders van leden, iedereen wordt van harte uitgenodigd aanwezig te zijn bij de ALV op 18 november om 20:00 in het Clubhuis. Agenda en stukken worden twee weken vooraf achter de inlog op de website geplaatst. Graag tot dan!

Belangrijke data

• Op zaterdag 19 oktober kunnen onze leden ‘happen’ voor een op maat gemaakt bitje van Ortholuna. Meld je aan via de QR-code die je vindt op de site. Let op: alleen op afspraak.
  • Woensdag 23 oktober Vriendjesdag voor de Jongste Jeugd mét broodjes knakworst en warme choco.
  • 29 en 30 oktober CD-kamp voor de O12 en O14 jeugd. Aanmelden kan nog via [email protected]

George, Arnoud, Stefanie, Joost, Marlijn en Gerke

Bestuur MHC Leusden

Wil je contact opnemen met het bestuur van MHC Leusden? Dat kan natuurlijk! Je kunt ons altijd persoonlijk aanspreken op de club, maar mag ook een mailtje sturen aan [email protected].

15-10-2024 Nieuws van het bestuur