Coach, trainer, manager of activiteitenbegeleider bij de jeugd? VOG aanvragen!

Ben jij coach, trainer of manager van een (jongste)jeugdteam? Of help je bij activiteiten met jeugdleden, zoals het CD-kamp? Dan ben je verplicht een verklaring omtrent gedrag (VOG) aan te vragen. De ledenadministratievraagt deze voor jou aan. Je ontvangt dan een mail, waarin je nog een paar gegevens moet aanvullen. Dat is alles, kost niks.

We zien alleen dat er nog veel VOG’s ontbreken. Let daarop en vraag de VOG zo snel mogelijk aan. Zonder VOG kun je de club in problemen brengen én jezelf in de vingers snijden. Want vanuit het bestuur letten we hier scherp op. Geen VOG is bijvoorbeeld geen trainersvergoeding.

Geen mail ontvangen of kom je er niet uit met invullen? Neem dan contact op met de ledenadministratie via [email protected]

11-10-2024 Nieuws van het bestuur