Bestuurskamernieuwtjes #55

13-9 Nieuws Het bestuur van MHC Leusden vergadert ongeveer eenmaal per maand. Daarbij komen de meest uiteenlopende onderwerpen aan bod. Na elke vergadering praten we jullie even kort bij over wat er in de bestuursvergadering aan de orde is gekomen.

Eerste BVG van seizoen 2024-2025
Op 2 september kwam het bestuur voor het eerst dit seizoen bij elkaar. Na een heerlijke zomer met prachtig Olympisch hockeysucces gaan we geïnspireerd weer aan de slag. En het seizoen heeft dan ook een knalstart gehad met een zonovergoten Stick Off. Ontzettend leuk om te zien hoe nieuwe teams elkaar leren kennen, oude teamgenoten enthousiast omhelst worden en onze jongste jeugdleden van spanning maar rondjes rond het clubhuis renden.

Tijdens de Stick off waren veel enthousiaste kinderen. En ook een groep enthousiaste ouders kreeg hun eerste hockeytraining (met aansluitend de bijbehorende spierpijn). Hopelijk leidt dit enthousiasme ook tot een aantal nieuwe leden. Ken jij iemand die meegedaan heeft? Informeer dan even of hij/zij nog een keertje mee komt trainen.

Namens het bestuur veel dank aan al die vrijwilligers die de Stick Off mogelijk hebben gemaakt. De planning en schema’s, de mooie loterijprijzen, de mensen achter de bar en al die anderen! Samen maken we het seizoen.

Samen zijn wij MHC Leusden
Het bestuur vindt het belangrijk dat we op onze vereniging duidelijke afspraken hebben over bijvoorbeeld de omgang met elkaar, het netjes achterlaten van het clubhuis, de taken die we samen oppakken en de mogelijkheden voor kledingsponsoring. Daarom hebben wij een documentje opgesteld waarin we deze afspraken hebben opgenomen. Deze week ontvangen de managers en aanvoerders dit document. We vragen hen om de afspraken die daarin staan te bespreken binnen de teams. Wellicht aangevuld met enkele specifieke afspraken van jouw team. Op die manier zorgen we dat we allemaal met plezier kunnen blijven hockeyen.

Rabo Club Support
Misschien heb je hem al langs zien komen, maar leden van de Rabobank kunnen weer stemmen op de Rabo Club Support. Stem je op MHC Leusden? Wij ontvangen voor iedere stem een geldbedrag en willen dat besteden aan Sport EHBO-cursussen voor onze trainers en coaches. Zo is er altijd iemand in de buurt die hulp kan verlenen als dat nodig is.

BSO
Ook is met ingang van het nieuwe seizoen een BSO gestart op onze hockeyclub. Mickel Koeslag van de Daycare club biedt alle werkdagen opvang aan kinderen van 7 t/m 13 jaar. Heb je die dag ook training? Dan zorgt hij ervoor dat je daar wordt afgeleverd. Meer informatie via [email protected]

Jumbo Plaatjesboekactie
De Sponsorcommissie heeft een oproep gedaan voor vrijwilligers om de Jumbo Plaatjesboekactie in goede banen te leiden. Leden die al wat langer rondlopen kennen hem vast nog wel: een spaaractie waarbij je je eigen clubgenoten kunt sparen in een plaatjesboek. Een ontzettend leuke herinnering voor later. Belangrijk: zonder vrijwilligers geen actie, dus meld je aan bij de [email protected]

Hapdag Ortholuna
Op zaterdag 19 oktober kunnen onze leden ‘happen’ voor een op maat gemaakt bitje van Ortholuna. Meld je aan via de QR-code die je vindt op de site. Let op: alleen op afspraak.

Tot snel op of langs de velden!

George, Arnoud, Stefanie, Joost, Marlijn en Gerke
Bestuur MHC Leusden

Wil je contact opnemen met het bestuur van MHC Leusden? Dat kan natuurlijk! Je kunt ons altijd persoonlijk aanspreken op de club, maar mag ook een mailtje sturen aan [email protected].

13-9-2024 Nieuws van het bestuur