HET CD KAMP 2024 komt eraan!

8-9 Nieuws Voor de jeugdleden uit de C- en D-lijn organiseren we elk jaar in oktober het inmiddels beroemde, beruchte, geweldige, fantastische en allerleukste kamp in Leusden en omstreken: het CD-kamp!! Hebben jullie er ook zo'n zin in? Wij wel!!

Het CD-kamp betekent twee dagen lang hockeyen, spelletjes doen, (weinig) slapen in een tentje op de velden van onze club, een disco, een geheim thema, gekkigheid en veel gezelligheid! Ben je nog niet eerder naar het CD-kamp geweest? Vraag dan aan je teamgenoten wat we op het kamp doen, want zij kunnen het beste vertellen hoe leuk het is!

Belangrijke data
  • Inschrijven: Ga alvast klaar zitten. Want dinsdag 10 september 2024 kun jij je vanaf 20.00 samen met je ouders inschrijven via LISA op de site, achter de inlog. De kosten van het kamp zijn 70 euro per deelnemer.
  • Datum CD-kamp: dinsdag 29 en woensdag 30 oktober.

Wat is het CD kamp?
Het CD kamp is een tweedaags-kamp voor jongens en meisjes spelend in de leeftijdscategorieën onder de 12- en onder de 14 jaar. De kinderen worden in groepjes ingedeeld en begeleid door spelers/ speelsters uit de seniorenteams. Tijdens het kamp doen we verschillende spellen en hockeyactiviteiten. De kinderen eten samen met hun groepje en begeleiders, ze slapen in tenten op het miniveld en voor de nacht is er bewaking aanwezig.

Vragen
Zie de bijlage voor de meest gestelde vragen. Mocht u toch nog een vraag of opmerking hebben, dan kun je die stellen aan de organisatie door een mail te sturen naar [email protected].

8-9-2024 Algemeen nieuws Meestgesteldevragencdkamp.docx