Jumbo Plaatjesboek actie: vrijwilligers gezocht

Wauw! Onze kinderen van MHC Leusden mogen meedoen met de Jumbo plaatjesboek actie voor MHC Leusden bij de Biezenkamp en Hamershof.

Je kent het wel, net als professionele hockeyers of voetballers spaar alle Leusden plaatjes, dit zullen de kinderen fantastisch vinden!

Voor dit project zullen alle jeugd- en jongste jeugdteams en GL-G teams in de eerste drie weekenden van oktober op de foto gaan. Om dit te bewerkstelligen hebben we minimaal 3 vrijwillige ouders nodig die deze dagen in goede banen leiden. Tevens hebben we een algemeen coördinator nodig voor deze foto sessie dagen (zonder deze vrijwilligers kan het project helaas niet doorgaan).

Lijkt dit je leuk, heb je interesse of nog een paar aanvullende vragen dan kun je voor 15 september contact opnemen met de [email protected]

4-9-2024 Algemeen nieuws