Start BSO op de hockeyclub

Met ingang van dit schooljaar start er een BSO op het terrein van onze hockeyclub. We vinden het erg leuk om deze samenwerking aan te gaan, zodat er nog beter gebruik gemaakt kan worden van onze mooie accommodatie.

De BSO is gericht op de scholen in Leusden én Amersfoort.

Hieronder stelt de Daycare Club zich voor. Komende zaterdag, tijdens de Stick Off zal Mickel van de Daycare Club ook zichtbaar aanwezig zijn om vragen te beantwoorden.

Beste ouders van MHC Leusden,

Het is ons een groot genoegen om u te informeren over de opening van onze nieuwe vestiging, BSO De Schammer! We hebben het unieke voorrecht om gebruik te maken van de uitstekende faciliteiten van de hockeyclub, waardoor uw kinderen kunnen deelnemen aan diverse sportactiviteiten.

Bij Daycare Club is het welzijn en de ontwikkeling van uw kind onze prioriteit. We bieden een veilige en stimulerende omgeving waar kinderen na schooltijd kunnen sporten, spelen, leren en ontspannen. Ons toegewijde team organiseert een scala aan activiteiten om de creativiteit en sociale vaardigheden van uw kind te bevorderen.

Onze BSO is speciaal ontworpen voor kinderen vanaf 7 jaar, met het idee dat ze na schooltijd actief buiten zouden moeten zijn. We begrijpen dat flexibiliteit belangrijk is voor werkende ouders, daarom bieden we de mogelijkheid om kinderen thuis af te zetten.

We nodigen u uit voor een persoonlijk gesprek om eventuele vragen te beantwoorden. We kijken ernaar uit om u te ontmoeten tijdens de STICK OFF aanstaande zaterdag.

We kunnen niet wachten om u en uw kind binnenkort te verwelkomen bij BSO De Schammer!

Met vriendelijke groet,

Mickel Koeslag