Gezocht: gezellige barmannen en barvrouwen voor de vrijdagavonden

18-8 Nieuws Zoals jullie weten, draait onze prachtige vereniging op de inzet van onze vrijwilligers. Dankzij jullie kunnen we elke week genieten van sport, plezier en gezelligheid op het veld en in ons clubhuis. Om dit mogelijk te blijven maken, hebben we jullie hulp hard nodig!

Op dit moment zijn we op zoek naar enthousiaste leden en ouders van leden, die willen bijdragen aan de gezelligheid op onze club door zich aan te melden voor een vaste bardienst op vrijdagavond. We hebben al drie vaste krachten, maar dat is niet genoeg. Om ervoor te zorgen dat iedereen na de training kan genieten van een drankje, kunnen we nog een paar extra handen gebruiken.
Overigens zoeken we voor alle dagen extra hulp dus kun je niet op vrijdag zijn er nog opties te over.

Wat houdt het in?
  • Wanneer: Vrijdagavond van 20:00 tot 24:00 uur
  • Wat: Beman de bar en zorg voor een gezellige afsluiting van de trainingsavond voor onze jong senioren en senioren teams
  • Hoe vaak: Hoe meer mensen hoe minder vaak, we hopen uit te komen op een keer of 4 per seizoen.
  • Waarom: Het is een geweldige manier om iets terug te doen voor de vereniging én om zelf een gezellige avond te hebben met andere leden
Of je nu ervaren bent achter de bar of dit altijd al eens hebt willen proberen, we verwelkomen iedereen die wil bijdragen aan de club. We plannen je graag in op een vrijdag die jou goed uitkomt. Samen kunnen we ervoor zorgen dat onze vereniging een plek blijft waar iedereen zich thuis voelt, zowel op het veld als in het clubhuis.

Meer informatie of aanmelden?
Stuur een e-mail naar [email protected]

Alvast enorm bedankt voor jullie inzet. Met elkaar maken we het verschil!

Met sportieve groet,
Arianne Boon