TEAM VAN DE WEEK MO10-4

Vanmorgen kwamen de meiden van MO10-4 op bezoek bij Dames1. Na 2 rondjes warmlopen en een paar leuke oefeningen was het tijd voor de dames om zich te gaan voorbereiden op de wedstrijd tegen Velp.

De meiden van MO10-4 hebben hun best gedaan op een mooi spandoek voor Dames1. Tijdens het maken van het spandoek zorgde Frans voor lekkere poffertjes & limo. Super geregeld! Al snel moest het spandoek opgehangen worden, want Lynn en Silke mochten het veld op voor de line-up én proberen een doelpunt te maken bij de keeper van Velp. Dat is natuurlijk gelukt.
Dankzij de aanmoediging van de meiden hebben de dames gewonnen met 6-1.

Dank je wel Tom, Vivian en natuurlijk de dames uit het eerste team die een leuke ochtend hebben georganiseerd. Ook dank aan Ruud, die de groepsfoto op het scherm heeft geplaatst. De foto is de hele week in het clubhuis te zien op het scherm.

3-6-2024 Jongste jeugd