Bestuurskamernieuwtjes #43

12-9 Nieuws Het bestuur van MHC Leusden vergadert ongeveer eenmaal per maand. Daarbij komen de meest uiteenlopende onderwerpen aan bod. Na elke vergadering praten we jullie even kort bij over wat er in de bestuursvergadering aan de orde is gekomen.

Geweldige start van het seizoen
Het hockeyseizoen is gestart met een aantal fantastische evenementen. De stick off was een groot feest, waarop de leden hun eerste wedstrijden weer konden spelen, gezellig konden bijpraten en zich konden vermaken met allerhande activiteiten. Wat een gezelligheid! Zelfs de weergoden waren ons (bijna) de hele dag goed gezind. Hoogtepunt was een wervelende wedstrijd van oud en huidig H1 tegen De Batavieren, een team met oud-internationals, waaronder Tom van ’t Hek. Onze heren hielden moedig stand, maar moesten het toch afleggen tegen al die ervaring.

De volgende dag was het alweer een drukte van belang tijdens het Schammertoernooi. Ook daar werd op hoog niveau gehockeyd, maar was zeker ook plek voor gezelligheid.

Ten slotte speelde ons H1 nog een wedstrijd tegen het nationale elftal van Brazilië! Dit team was bezig met de voorbereiding van de Pan-Amerikaanse spelen en daarin zijn zij zeker geholpen door onze club. Toegejuicht door zeker 500 leden, familie en andere belangstellenden werd een pittige wedstrijd gespeeld, met een resultaat om trots op te zijn: Leusden won met 2-1!
Het bestuur wil iedereen die meegeholpen heeft aan deze prachtige evenementen héél hartelijk bedanken!

Werving technisch manager Thomas Vis
Het bestuur is erg blij met de aanstelling van Thomas Vis als technisch manager. Nu ook Tom Hilderink nog een jaar beschikbaar is voor D1 zijn alle strategische plekken gevuld en kunnen we verder gaan bouwen. Thomas gaat de komende tijd gebruiken om de club en haar leden goed te leren kennen en aan de slag te gaan met het hockeyplan dat al in concept klaar ligt. Op de website stelt Thomas zich voor.

Zaalhockey
De inschrijving voor de zaalhockey is open gezet. Tot vrijdag 15 september kan iedereen zich inschrijven voor het zaalhockeyseizoen. Let op: inschrijving na die datum is niet mogelijk, omdat de inschrijvingen tijdig doorgegeven moeten worden aan de KNHB. Zaalhockey is verplicht voor alle spelers van de selectieteams, maar zij moeten zich wel zelf opgegeven.

Rabo Club Support
Onze club doet mee met Rabo Club Support. De Rabobank ondersteunt verenigingen om verschillende wensen te vervullen. Daartoe laten zij hun eigen leden stemmen op de deelnemers. MHC Leusden heeft een verzoek ingediend om ondersteuning, zodat wij al onze (hulp)trainers, coaches en managers een Eerste hulp bij Sportongevallen- en reanimatiecursus kunnen aanbieden. Heb jij een rekening bij de Rabobank? Stem dan vóór 26 september op onze club en help onze wens te vervullen.
Op de website van de Rabobank lees je hoe je Rabo-lid wordt en kunt stemmen.

Belangrijke data
Het bestuur heeft de volgende belangrijke data vastgesteld:
•    Algemene Ledenvergadering: maandag 13 november 2023
•    Introductie nieuwe leden: maandag 9 oktober 2023
•    CD-kamp: 19 en 20 oktober 2023

Uitblinker Margit
Margit Westerveld werd bij de Vrijwilligerslunch uitgeroepen tot Uitblinker van het seizoen ’22-’23. Zij zet zich als vrijwilliger in voor de Materiaalcommissie, geeft training, coacht en is onmisbaar voor de grabbelton tijdens de Stick-off. Fijn dat we altijd op haar kunnen rekenen. Tijdens de Stick-off is het bordje met haar naam toegevoegd aan de lijst met Uitblinkers.

Het bestuur wenst iedereen een sportief, gezellig en succesvol seizoen en wij zien jullie graag terug langs de velden en op onze activiteiten.

George, Arnoud, Stefanie, Jauke, Marlijn en Gerke
Bestuur MHC Leusden

Wil je contact opnemen met het bestuur van MHC Leusden? Dat kan natuurlijk! Je kunt ons altijd persoonlijk aanspreken op de club, maar mag ook een mailtje sturen aan [email protected].

12-9-2024 Nieuws van het bestuur