REMINDER uitnodiging (G)oud=ledenborrel MHCL 17 juni a.s. - SCHRIJF JE GAUW IN!!!

Beste Ereleden, Leden van Verdienste, (oud)-leden, ouders van leden en andere betrokkenen bij 50 jaar MHCL (21+),

Hiermee herinneren wij jullie aan de uitnodiging die we jullie eerder stuurden voor de (G)OUD LEDEN BORREL op zaterdag 17 juni vanaf 16.00 uur in het clubhuis van de MHCL, ter gelegenheid van het 50 jarig lustrum van Mixed Hockey Club Leusden, oftewel ons aller MHCL. De borrel waarop oud en jong en alles wat daar tussenin ligt, elkaar in het clubhuis van de MHCL kunnen ontmoeten en herinneringen kunnen ophalen aan 50 jaar MHC, onder het genot van een drankje en een hapje.

50 JAAR MHCL!! Iets om uitgebreid te vieren. Wij hopen veel reünisten van het eerste uur te ontmoeten, waaronder de oprichters van onze club en allen die in de loop van die 50 jaren veel sportieve gezelligheid hebben ondervonden bij de MHCL en de club hebben gemaakt tot wat zij nu is. Deel deze uitnodiging met je oud-teamleden, vrienden, ouders, kinderen etc. We beschikken helaas niet over alle emailadressen van (G)oud-leden en proberen op deze manier zoveel mogelijk mensen te bereiken en hopen dat jij hier ook aan mee wilt werken. We hopen natuurlijk jou ook te mogen ontvangen op de (G)oud-ledenborrel.

Kom je? Schrijf je dan s.v.p. even in via [email protected] onder vermelding van voor- en achternaam en of je alleen of met nog iemand komt (dan ook graag die naam vermelden) en je emailadres. Dan weten wij en de barcommissie op hoeveel mensen we kunnen rekenen. Wij rekenen op een vol clubhuis op 17 juni!!

Wij hopen dat er nog vele aanmeldingen binnenstromen en verheugen ons erop jullie op ZATERDAG 17 JUNI in het clubhuis van de MHCL te mogen begroeten. Wij staan dan klaar om jullie met een welkomstdrankje te verwelkomen.

HOORT, ZEGT HET VOORT!!!

Onze bedoeling is middels een doorlopende PowerPoint presentatie een foto overzicht van 50 jaar MHCL te vertonen tijdens de borrel. Heb je foto’s die je met ons wilt delen uit jouw MHCL tijd, stuur ze dan op per mail naar [email protected]Graag digitaal, zodat we ze gemakkelijk kunnen verwerken. Wellicht handig om bij je foto’s te vermelden uit welk jaar ze stammen.

Heel graag tot zaterdag 17 juni, v.a. 16.00 uur in het clubhuis van de MHCL, Schammersteeg 2, Stoutenburg.

Met vriendelijke groet,

De (G)oud leden borrel lustrumcommissie:

Joost van Haeften (06-29037262)
Mieke van Hassel (06-52040991)
Nils Zelle (06-12955915)
Yteke Köllner (06-52391016)