In Memoriam Willem Jansen

25-7 Nieuws Vrijdag 23 juli bereikte ons het verdrietige bericht dat Willem Jansen op 65-jarige leeftijd in de ochtend was overleden.

Willem was lid van Verdienste van MHC Leusden. Hij was een actief lid van de Barcommissie. Hij heeft enorm veel voor de club betekend en heeft zich altijd met veel enthousiasme voor onze club ingezet. Hij was net iets rustiger aan het doen, om er meer voor Astrid en zijn meiden te zijn.

Vanaf het moment dat zijn dochters Frederieke, Simone en Esther lid werden van onze hockeyclub is Willem als vrijwilliger actief geweest. De titel lid van Verdienste verdiende hij als geen ander.

Zelf heeft hij jaren gespeeld in de Veteranen en bij de Trimmers. De zondagen en de evenementen zonder Willem achter de bar zijn ondenkbaar. Wij zullen hem vreselijk missen.

Namens het bestuur wil ik Astrid, Frederieke, Simone en Esther condoleren en heel veel sterkte wensen.

Gertjan van de Groep

25-7-2024 Nieuws van het bestuur