Bestuurskamernieuwtjes #49

8-3 Nieuws Het bestuur van MHC Leusden vergadert ongeveer eenmaal per maand. Daarbij komen de meest uiteenlopende onderwerpen aan bod. Na elke vergadering praten we jullie even kort bij over wat er in de bestuursvergadering aan de orde is gekomen.

Op 28 februari kwam het bestuur weer bij elkaar om te vergaderen. Waren we tijdens de laatste vergadering nog druk met het afronden van het zaalseizoen, inmiddels hebben we er alweer een prachtig eerste veldweekend op zitten. Zo’n zonovergoten weekend hopen we nog veel te krijgen in het tweede deel van dit seizoen!

Opruimen TechNative Schammer Hockey Dome
Afgelopen zaterdag kon door het prachtige weer ook onze TechNative Schammer Hockey Dome worden opgeruimd. Dank aan alle vrijwilligers die hebben geholpen met opruimen. Het is zwaar werk, dat vouwen, maar vele handen maken licht werk. Speciale dank voor de mannen die alles in goede banen hebben geleid. Zonder hun coördinatie zou die hal nooit in een keurige strook van 2 meter breed komen!

Voedselbankactie
In de maand april gaan we op MHC Leusden deelnemen aan de Voedselbankactie. Dit is een initiatief waar sportclubs door heel Nederland aan deelnemen. April blijkt voor voedselbanken in Nederland een uitdagende maand, omdat de voorraad aan boodschappen, eerder opgebouwd rond de feestdagen in december, tegen die tijd vaak is uitgeput. Je kunt eenvoudig bijdragen door houdbare producten te doneren in de kratten in ons clubhuis. Meer informatie vind je binnenkort op de website, in de app en op de socials.
Wil jij helpen om deze actie in goede banen te leiden? Meld je dan aan via [email protected]

Vrijdagavondactiviteiten
Inmiddels heeft onze TGIF-commissie een heel aantal leuke activiteiten gepland. Samen blazen we de vrijdagavond op de club nieuw leven in! Zien we jou komende vrijdag tijdens de Silvercup met aansluitend een bruisende Après Ski party? Of meld je je aan voor het Bierpong kampioenschap (alleen leden van 18+)? Weet ook dat Frans klaar staat met een heerlijke hap!

Het bestuur wenst iedereen weer veel plezier op het veld. Mooie, sportieve wedstrijden gewenst met gezellige afsluitingen op het terras in de zon!

George, Arnoud, Stefanie, Joost, Marlijn en Gerke
Bestuur MHC Leusden

Wil je contact opnemen met het bestuur van MHC Leusden? Dat kan natuurlijk! Je kunt ons altijd persoonlijk aanspreken op de club, maar mag ook een mailtje sturen aan [email protected]

8-3-2024 Nieuws van het bestuur