Oproep Arbitrage MHC Leusden

Beste mede senior leden van MHC Leusden,

Vriendelijk, maar toch wel wat dringend verzoek om onderstaande te lezen en enkele vragen te beantwoorden.

We spelen met z’n allen hockey om het plezier en toch ook om de prestatie. Als je je eigen of je teamdoel bereikt dan is dat altijd heerlijk. Een belangrijk onderdeel daarvan is dat je goede of prima scheidsrechters hebt. Als dat niet zo is, dan kan dat vaak ten koste gaan van het plezier.

Dit geldt ook voor de jeugd op zaterdag. Op zaterdag is het aantal clubscheidsrechters (CS en CS+) tijdens en na de pandemie behoorlijk teruggelopen. We hebben hier jullie hulp bij nodig als arbitragecommissie, omdat we niet voldoende ouders/scheidsrechters hebben die het spelletje voldoende goed kennen om te kunnen of durven fluiten.

Als we de poule CS en CS+ met 15-20 man kunnen vergroten, dan is iedereen maar af en toe een keer aan de beurt. Wil je op de onderstaande vragen reageren, dan kunnen we snel de taken van arbitrage verdelen.

Leusden heeft door enthousiaste CS+’ers nu 3 scheidsrechters op het hoogste landelijke zelfs internationale niveau. Dit zijn Paul van den Assum, Mark van Tuijl en Elsemieke Smink. Daar zijn we al club toch ook best trots op.

Mocht je vragen hebben of opmerkingen, bel dan met Gertjan van de Groep (0653636003), Matthijs van Reij (0640606928) of Carl Verheijen (0629070600)

22-10-2024 Algemeen nieuws