in memoriam - Rien Akkermans

Vandaag bereikte ons het verdrietige bericht dat afgelopen nacht Rien Akkermans, lid van Verdienste van MHC Leusden, op 81-jarige leeftijd is overleden.

Rien was samen met zijn echtgenote Arda jarenlang als vrijwilliger actief voor onze hockeyclub. In de 42 jaar dat ik nu zelf lid ben van onze club weet ik niet beter dan dat Rien altijd actief was met het doen van allerlei klussen, timmerwerk, schilderwerk en diverse overige onderhoudswerkzaamheden aan en om het clubhuis. Wij zijn Rien enorm dankbaar voor wat hij voor onze vereniging heeft betekend en gedaan en zullen hem missen.

Namens het bestuur condoleer ik ons trouwe lid, vriend en vrijwilliger Jan Akkermans (zoon van Rien en Arda) en zijn vrouw Nicole met dit grote verlies. Wij wensen hen veel sterkte.

Namens het bestuur van MHC Leusden,
Gertjan van de Groep