Jeugdcommissie zoekt lijncoördinator voor MA-lijn

De jeugdcommissie is op zoek naar een lijncoördinator voor de meisjes A-lijn! Ben jij iemand die graag met jeugd werkt, toegankelijk is en een handig organisator? Laat dan snel van je horen!

De jeugdcommissie verzorgt de hele organisatie rondom team- en competitie-indeling, trainingen, wedstrijden en evenementen van de D-, C-, B- en A-lijn (van 10 tot 18 jaar) in samenwerking met de Technische Staf. Daarnaast initieert en organiseert de jeugdcommissie allerlei (neven)activiteiten voor de jeugdleden (zoals clinics en toernooien). De commissie is het aanspreekpunt voor alle zaken die betrekking hebben op het bevorderen en bewaken van het spelplezier van de jeugdteams op en rond het hockeyveld.

Voor de MA-lijn zijn we op zoek naar een lijncoördinator. Als je snel reageert kun je dit seizoen nog meelopen bij de samenstelling van de MA-breedteteams en de werving van de coaches en managers!

In bijgevoegde PDF kun je meer lezen over deze vacature. Heb je interesse of wil je meer informatie? Neem dan contact op met de vrijwilligerscommissie!

20-5-2024 Jeugd Vacature lijncoordinator MA(1).pdf

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?