Amajoyo 'End of Summer Festival' met korting voor onze leden

26-7 Nieuws Zet zondag 8 september 2024 in je agenda, want dan vindt de allereerste editie van Amajoyo 'End of Summer Festival' plaats op de fantastische evenementenlocatie Four Seasons in Leusden. Dit wil je niet missen!

Ibiza vibes in the Heart of Holland! Het terrein van Four Seasons wordt omgetoverd tot dé plek om je zomer knallend af te sluiten. Stel je voor: een enorme outdoor area met een enkeldiep zwembad, de beste dj's binnen handbereik en een decor als bij de mooiste beachclubs! Het is alsof je op een beach party op Ibiza of Bali bent, maar dan gewoon in Nederland.

Muziek die je Moet Voelen
Amajoyo draait om de beste muziek en de lekkerste beats. Verwacht de fijnste Afro tech, Afro house en melodic house. De artiesten die we nu al bekend hebben gemaakt zijn onder andere: Leyo (het dj alias van Bizzey), De La Noise, Romy Janssen en Mc Me. De volledige line-up wordt binnenkort bekendgemaakt!

Tickets Nu Te Koop
Wij bieden alle leden van MHC Leusden en hun aanhang van boven de 18 jaar een speciale kortingscode waarmee zij 25% korting krijgen op hun festivaltickets. Je kunt nu je tickets met korting scoren op www.amajoyo.com. De Early Birds waren binnen een paar dagen uitverkocht, dus wacht niet te lang. Dit feest wil je echt niet missen.

26-7-2024 Algemeen nieuws