Bestuurskamernieuwtjes #54

9-7 Het bestuur van MHC Leusden vergadert ongeveer eenmaal per maand. Daarbij komen de meest uiteenlopende onderwerpen aan bod. Na elke vergadering praten we jullie even kort bij over wat er in de bestuursvergadering aan de orde is gekomen.

Laatste Bestuursvergadering van het seizoen
Het bestuur kijkt terug op een zeer geslaagd seizoen. In alle opzichten hebben onze leden zich volop ingezet. Veel kampioenen, geslaagde evenementen, een heel nieuw ambitiedocument én een hockeyplan. Tijdens het zeer geslaagde SuperSlotWeekend hebben we veel van de mensen die dit mooie seizoen mogelijk hebben gemaakt, in het zonnetje gezet.

Het weekend begon zaterdag met een spetterende Minislotdag voor maar liefst 42 jongste jeugd teams. Op zondag werden alle kampioenen gehuldigd, de vrijwilligers kregen een heerlijke brunch met bubbels aangeboden als dank voor al hun inzet van het afgelopen seizoen. Daarbij werd Ruud van Buren benoemd als uitblinker van het jaar! Ons erelid Mieke van Hassel stopte dit weekend als spelend lid waarna zij uit volle borst werd toegezongen door haar team. De samenwerking met Thomas Vis (technisch manager) en Aviv Stetter (breedtemanager) werd verlengd met twee jaar en ook is het contract met Tom Hildrink, trainer coach van Dames I met een jaar verlengd.

25-8: Schammertoernooi
Een mooie traditie wordt ook het nieuwe seizoen weer voorgezet: het traditionele Schammertoernooi voor H1 en D1.  Onze beide eerste teams laten zien dat ze weer klaar zijn voor het nieuwe seizoen, maar kunnen daar natuurlijk best wat support bij gebruiken. Dus kom gezellig kijken!

31-8: Stick off met stick en bitje!
Onze Stick off commissie is al druk bezig met de voorbereidingen voor een mooie start van het nieuwe seizoen. De Stick Off op 31-8 belooft weer een mooi evenement te worden. Houd de berichten in de gaten voor het programma.
En wijs alle niet-hockeyende vriendjes, buren en familie op de mogelijkheid om mee te doen aan de Stick en Bitje training voor de (jongste) jeugd. Ook voor de volwassenen zal de mogelijkheid worden geboden om (opnieuw) kennis te maken met de hockeysport tijdens een speciale proeftraining.

Nieuwe voorzitter sponsorcommissie
We zijn heel blij te kunnen melden dat Tineke Jansen de nieuwe voorzitter is van de sponsorcommissie. Zij volgt Richard Klaassen op. Tineke heeft
ontzettend veel zin in om kartrekker te zijn van deze belangrijke pijler binnen de club. Het bestuur dankt Richard voor alle tijd en inzet voor de club.

We wensen jullie een mooie, zonnige zomer. Geniet van de rust en we zien iedereen graag terug bij de opstart van het seizoen!

George, Arnoud, Stefanie, Joost, Marlijn en Gerke
Bestuur MHC Leusden

Wil je contact opnemen met het bestuur van MHC Leusden? Dat kan natuurlijk! Je kunt ons altijd persoonlijk aanspreken op de club, maar mag ook een mailtje sturen aan [email protected].

9-7-2024 Nieuws van het bestuur