Terugblik op het SuperSlotWeekend

We kunnen terugkijken op een wervelend Slotweekend. Ondanks dat het weer wel wat beter had gekund. Maar dat kon de pret niet drukken!

Zaterdagmorgen vroeg werd alles in gereedheid gebracht voor een Minislotdag, waarop niet minder dan 42 teams hebben gehockeyd, gedanst, een stormbaan hebben bedwongen, shoot outs hebben genomen én heerlijk hebben geluncht.

Op zondag was het tijd voor onze vrijwilligers en kampioenen. Al onze vrijwilligers, die onze club zo hard nodig heeft, kregen een heerlijke brunch aangeboden. En daar werd Ruud van Buren extra in het zonnetje gezet, als uitverkozen Uitblinker 2023 – 2024. Heel verdiend!

Nadat D1 en H1 aangemoedigd waren, werden alle kampioenen van het afgelopen seizoen gehuldigd. En dat waren er veel! Als bestuur kunnen we trots zijn op de resultaten van alle teams. Met champagne, medailles en kleurenpoeder werd een groot feest gevierd.

Graag bedanken we iedereen die dit SuperSlotWeekend mogelijk heeft gemaakt. Er is door jullie ontzettend hard gewerkt met een prachtig resultaat!

29-6-2024 Nieuws van het bestuur