Thomas Vis aangesteld als Technisch Manager

De cirkel is rond

Deze week willen we bijzonder nieuws met jullie delen. We hebben een nieuwe Technisch Manager, Thomas Vis!

Thomas Vis zal vanaf 1 september a.s. als Technisch Manager (voorheen Technisch Directeur) hoofdverantwoordelijk zijn voor het hockeytechnisch beleid binnen de club en de aansturing van de Technische Staf.

Met onze aanwinst Thomas gaan we verdere stappen zetten in de begeleiding van de coaches en trainers in de eerste- en tweedelijns teams. We zijn blij dat we met Thomas verder kunnen werken aan de ontwikkeling van ‘Topsport’ bij MHC Leusden.

Waar Aviv Stetter als Breedte Manager voor het ‘train-de-trainer’ programma verantwoordelijk is, zal Thomas voor de eerstelijns teams de verdere uitrol verzorgen. Met zijn ervaring als Hoofdklasse hockeyer en NK Kampioen van J018 bij Laren zijn wij ervan overtuigd dat Thomas onze teams naar een hoger niveau kan tillen.

We vinden het prachtig dat de cirkel nu rond is voor Thomas. Bij MHC Leusden begonnen als jongste jeugd lid en nu terug als Technisch Manager met al zijn ervaring. We wensen Thomas veel succes komend seizoen als Technisch Manager!

Thomas stelt zich graag voor

Ik ben Thomas Vis (28), opgegroeid in Leusden en woon nu 6 jaar in Amsterdam. Na het afronden van mijn studie marketing, communicatie en evenementenorganisatie ben ik aan het werk gegaan en ben ik nu 8 jaar actief in de hockeywereld. Binnen deze mooie sport heb ik drie jaar in de Technische Commissie van hockeyclub Laren gezeten, waarbij ik naast de jeugdteams verantwoordelijk was voor de jongste jeugd. Als hoofdcoach en -trainer heb ik 016 en 018 onder mijn hoede gehad. Met als kers op de taart het Landskampioenschap met J018. Naast Laren leid ik sinds 2013 Sportways Hockeycamps als Technisch Directeur met veel plezier!

Naast mijn werkzaamheden binnen de sport ben ik ook actief speler van het eerste team van Laren, waarmee wij vorig jaar gepromoveerd zijn naar de Hoofdklasse. Mijn carrière als speler is begonnen op MHC Leusden, waarna ik op mijn 14e vertrok naar SCHC in Bilthoven, om vervolgens via HGC (Wassenaar) bij Laren terecht te komen.

Om nu als Technisch Manager terug te keren bij Leusden maakt het extra bijzonder voor mij. Samen met de Technisch Staf heb ik veel zin in deze mooie uitdaging en ik ontmoet jullie allemaal graag!

Heb je vragen? Dan kan je Thomas ook alvast mailen: [email protected]

De rol als Technisch Manager is voor onze leden niet onbekend. Afgelopen jaren zijn er ontzettend mooie stappen gezet en heeft het bestuur - daarin geadviseerd door de Technische Advies Raad (TAR) - een rode draad ontwikkeld voor het hockeybeleid. Thomas wordt verantwoordelijk voor de uitvoering van dat beleid. Mochten er vragen zijn dan zijn Thomas en de bestuursleden Technische Zaken (Marlijn vd Ward en Jauke Biesma) jullie aanspreekpunt. Schroom niet om hen even aan te spreken op de club. We willen via deze weg de TAR en Tom Hilderink bedanken voor hun ondersteuning in het proces naar een nieuwe TM! Een club voor en door leden!

31-8-2024 Nieuws van het bestuur