Welkomst/informatieavond voor ouders nieuwe leden

dinsdag 18 oktober 2022   |   20:00 - 21:30   |   Clubhuis Leusden

Voor velen van ons is een aantal zaken op de club heel vanzelfsprekend, maar voor "nieuwe” leden is dat vaak niet het geval. We kunnen ons voorstellen dat er vragen leven bij jullie. Wij gaan daarom graag met jullie in gesprek en zullen ook e.e.a. toelichten over het reilen en zeilen van de club en hoe zaken geregeld en georganiseerd zijn.

Daarnaast is het voor ons belangrijk om te weten wat jullie opvalt als "nieuwe” leden. Waarover heb je vragen én welke "tops en tips” heb je voor ons als vereniging? Wat kunnen we van jullie leren en wat kunnen we verbeteren? We horen het graag.

De agenda voor de avond staat nog niet helemaal vast maar noteer deze datum vast!

Sportieve groeten van George Spier (bestuur) en Guus van Honschoten (vrijwilligers-commissie)