Toelating en wachtlijst

MHC Leusden heeft ca. 1200 leden. Momenteel kunnen wij in meerdere teams nieuwe leden plaatsen. Kom gerust een keer kennismaken of schrijf je in als lid! Kinderen kunnen ingeschreven worden vanaf de dag dat het kind 4 jaar wordt.

Is een team of lijn vol, dan kun je op de wachtlijst geplaatst worden.

Hoe werkt de wachtlijst?
Als je op de wachtlijst staat hoor je uiterlijk eind juni of je lid kunt worden. Heb je eind juni geen bericht ontvangen, dan bestaat er nog een kans dat er eind augustus nog een plek beschikbaar komt, want pas dan heeft de ledenadministratie volledig inzicht in de in- en uitschrijvingen van de huidige leden en de eventuele beschikbaarheid in teams.

Voor het vaststellen van de volgorde op de wachtlijst wordt een puntensysteem
  1. Kandidaat-leden van wie de vader en/of moeder al lid is van de club krijgen 2 voorrangspunten;
  2. Kandidaat-leden van wie een broer en/of zus al lid is van de club krijgen 1 voorrangspunt;
  3. Kandidaat-leden die woonachtig zijn in de gemeente Leusden krijgen 1 voorrangspunt;
  4. Kandidaat-leden die al eerder lid geweest zijn van MHC Leusden krijgen 1 voorrangspunt;
  5. Kandidaat-leden die eind augustus nog niet geplaatst kunnen worden in een team krijgen 1 voorrangspunt;
  6. Kandidaat-leden die woonachtig zijn in de wijk Randenbroek Zuid, op de Schuilenburgerweg, Verdiweg, Nabuccostraat, Otellopad, Figaropad, Toscastraat, Bohemenpad, Rigolettostraat, Traviatastraat of Aidastraat krijgen 1 voorrangspunt.
Als je het aanbod voor lidmaatschap weigert maar wel op de wachtlijst wilt blijven staan, wordt bij de eerste afwijzing 1 punt in mindering gebracht. Bij een tweede afwijzing word je van de wachtlijst verwijderd – om weer op de wachtlijst geplaatst te worden moet je je opnieuw aanmelden en begin je weer opnieuw met de puntentelling. De ledenadministratie kan in bijzondere situaties hierop een uitzondering maken.