Routebeschrijving

Onze adresgegevens zijn:

Schammersteeg 2
3835 PT Stoutenburg

Wij roepen al onze leden en bezoekers op om, indien mogelijk, met de fiets of het openbaar vervoer naar onze club te komen, aangezien het aantal parkeerplaatsen voor auto's beperkt is.

Kom je met de auto?
  • Neem op de A28 afslag nummer 7 naar Leusden (dus niet nummer 6 naar Leusden-Zuid!) en volg het bord Leusden.
  • Op het 2e kruispunt met stoplichten sla je (direct na het tankstation) linksaf. Je rijdt nu op de Plesmanstraat richting Stoutenburg.
  • Blijf de weg volgen (met de bocht mee naar rechts en vervolgens mee naar links).
  • Ca. 150 meter na de brug over het Valleikanaal zie je aan je linker hand ons sportcomplex liggen.
  • Sla linksaf de Schammersteeg op en parkeer in de daarvoor beschikbare plaatsen.
Reis je met het openbaar vervoer?

Dan kun je vanaf Centraal Station Amersfoort met de bus in ca. 30 minuten in Leusden zijn:
  1. Neem stadsbus 17 en stap uit bij bushalte 't Vliet in Leusden. Vanaf daar is het nog 8 minuten lopen naar onze club.
  2. OF: Neem streekbus 82 en stap uit bij bushalte Groene Zoom in Leusden, neem daar buurtbus 509 en stap uit bij bushalte Storkstraat. Vanaf daar is het nog 7 minuten lopen naar onze club.