Slotfeest 50-jarig Lustrum

vrijdag 6 oktober 2023   |   20:00 - 01:00   |   Clubhuis Leusden

5 oktober 2023 bestaat onze mooie club, dan toch echt 50 jaar!

Het afgelopen jaar hebben we dit met de hele club op diverse manieren gevierd. Op 29 mei 2022 begonnen we met het bekendmaken van het lustrumthema en lustrumlogo, waarna we op 7 oktober 2022 het lustrumjaar opende met een spetterend openingsfeest.

Gedurende het lustrumjaar hebben we meerdere evenementen in het kader van het lustrum kunnen (laten) organiseren, van het CD-kamp, pub-quiz, après-skifeest, 3-stripes Lustrum clinic voor de jeugd met een hoofdklasse speler, activiteiten voor G/LG en de jongste jeugd, Gouwe-Ouwe Friends & Familiy toernooi tot een succesvol en drukbezochte goudledenborrel waarbij de Walk of MHC Leusden is geopend.

Bij de aftrap van dit seizoen hebben diverse oud-Heren 1 spelers het nog opgenomen tegen de Batavieren (oud-oranje spelers). Een geweldig leuke wedstrijd, waarbij ook de sfeer op ons hockeycomplex weer super was.

Maar ook aan dit lustrumjaar komt een einde.

Dit gaan we vieren met een groots gouden slotfeest in ons clubhuis op vrijdag 6 oktober 2023:

• 20.00-21.00 uur – Inloop Slotfeest
  • 21.00-01.00 uur – Slotfeest met DJ

Het zou GOUD! zijn om dit lustrumjaar gezamenlijk af te sluiten.

We zien jullie graag op de verjaardag van onze club!

De Lustrumcommissie

Let wel: Het slotfeest is een besloten activiteit voor (Oud-)Leden, Ouders van leden, vrijwilligers en overige betrokkenen van de club van 18 jaar en ouder.