Lid worden

Wil je gaan hockeyen bij onze gezellige club? Of wil je vrijwilligerswerk gaan doen? Je bent van harte welkom!!

Wat hebben wij jou te bieden?
MHC Leusden stelt iedereen van 4 jaar en ouder in de gelegenheid om zich een leven lang als hockeyer te ontwikkelen. Op een bij jou passend niveau en een bij jou passende ambitie. Jij bepaalt jouw doelstellingen en wij stimuleren en ondersteunen jou om die te halen.

Naast vele vormen van hockey voor verschillende doelgroepen bieden wij jeugdleden die hier interesse in hebben de mogelijkheid te worden opgeleid tot en ingezet als jeugdtrainer.

Wat we je ook bieden is een enorm bruisend en gezellig verenigingsleven, waar plezier in het spel en plezier met elkaar voorop staan! MHC Leusden hecht heel veel waarde aan het creëren van een veilige omgeving, aan onderlinge betrokkenheid en aandacht voor elkaar – voor het individu, het team, de club én onze lokale samenleving. Wij willen graag dat je je welkom en thuis voelt bij ons.

Wij hebben op dit moment geen wachtlijst dus in principe kan iedereen zich aanmelden. Sommige lijnen zijn echter wel vol, dus we kunnen geen directe plaatsing garanderen. Wij doen natuurlijk wel onze uiterste om jou of je kind zo snel mogelijk in een van onze teams te plaatsen. Lukt dat niet direct dan krijg je hiervan bericht.

MHC Leusden hecht veel waarde aan de bescherming van jouw persoonsgegevens. In onze privacyverklaring  geven we heldere en transparante informatie over hoe wij omgaan met persoonsgegevens. Als je je inschrijft ga je hiermee akkoord. Schrijf je je kind in en is je kind ouder dan 16 jaar dan sta je er voor in dat ook je kind hiermee akkoord is.

En wat verwachten wij van jou?
Wij kunnen onze doelstellingen niet bereiken zonder de actieve betrokkenheid van leden en ouders. Bereidheid tot het doen van vrijwilligerswerk is daarom onlosmakelijk verbonden met lid worden van MHC Leusden. Daarbij hanteren wij de stelregel dat ouders/verzorgers voor de (jongste) jeugdleden het vrijwilligerswerk op hun schouders nemen. Daarnaast geldt voor ouders van (jongste) jeugdleden dat zij ook zogenaamde oudertaken verrichten. Dat houdt in: rijbeurten, fruit verzorgen en bijdragen aan sociale teamactiviteiten.
Kijk voor meer informatie hierover bij oudertaken en vrijwilligerswerk.

Voor jeugdleden in de B-lijn (leeftijdscategorie 15-16 jaar) wordt verwacht dat ze een scheidsrechterskaart halen. Daarvoor krijgen ze een korte cursus en een examen aangeboden. Na het behalen van de scheidsrechterskaart zullen de jeugdleden zo nu en dan worden ingeroosterd voor het fluiten van een wedstrijd bij teams in een lagere leeftijdscategorie dan die waarin zij zelf spelen.

Aanmelden?
Dat kan met behulp van ons online inschrijfformulier !