Kom kennismaken!

Denk je erover te gaan hockeyen? Overweeg je lid te worden van MHC Leusden?
Misschien wil je eerst even kennismaken met het spelletje hockey en onze gezellige club?

Dat kan! En daarvoor hebben wij allerlei mogelijkheden, bijvoorbeeld:

• Stick & Bitje: Aan het begin van elk seizoen organiseren wij een zogenaamde Stick & Bitje-training voor kinderen tussen de 4 en 14 jaar die kennis willen maken met hockey en onze gezellige club. Je hebt dan een uur training en leert daarin de eerste beginselen van hockey onder begeleiding van onze trainers. De kosten zijn EUR 25 per kind en daarvoor krijg je van ons een hockeystick en een bitje – die mag je dus houden! Een Stick & Bitje-training wordt aangekondigd op onze website - hoe die dus goed in de gaten!
  • Een keertje meetrainen: Iedereen, van elke leeftijd, die nieuwsgierig is naar hockey of onze club mag eenmalig 3x aaneengesloten kosteloos meetrainen om kennis te maken. Je zorgt dan wel zelf voor je spullen. Wil je dat? Laat dat dan met een mailtje weten aan onze ledenadministratie; zij sturen je door naar de juiste lijncoördinator die kijken bij welke team en welke training je het beste kunt aansluiten. Geef in je mail aan:
    • je naam
    • je leeftijd
    • in welke groep je op school zit (voor Jongste Jeugd) en
    • de sterkte waarop je hockeyt (indien van toepassing).
  • Trimhockey: Ben je geïnteresseerd in trimhockey? Dan mag je 2x gratis meetrainen ter kennismaking. Neem, als je interesse of vragen hebt, contact op met de trimhockeycommissie!