CD-kamp

Voor de jeugdleden uit de C- en D-lijn organiseren we elk jaar in oktober het inmiddels beroemde, beruchte, geweldige, fantastische en allerleukste kamp in Leusden en omstreken: het CD-kamp!! Het CD-kamp betekent twee dagen lang hockeyen, spelletjes doen, (weinig) slapen in een tentje op de velden van onze club, een disco, een geheim thema, gekkigheid en veel gezelligheid! Ben je nog niet eerder naar het CD-kamp geweest? Vraag dan aan je teamgenoten wat we op het kamp doen, want zij kunnen het beste vertellen hoe leuk het is!

Voor wie is het kamp bedoeld?
Alle kinderen die in de C- of D-lijn zitten zijn van harte welkom! Maar let op: er kunnen max. 120 kinderen deelnemen, met meer mensen passen we niet meer in het clubhuis.

Wanneer vindt het CD-kamp plaats?
Het CD-kamp duurt twee dagen, ergens in oktober. De precieze datum van het eerstvolgende CD-kamp wordt ruim van te voren op de website en in de clubapp aangekondigd. Hou die dus goed in de gaten!

En wáár is het CD-kamp?
Op onze eigen club! Daar gaan we hockeyen, feesten én daar kunnen met z’n allen een nachtje blijven slapen! Maak vooraf een groepje, regel een tentje en neem je slaapspullen mee. De tenten komen op het clubterrein te staan. Hou daarbij in de gaten dat het niet mogelijk is om de tenten met haringen vast te zetten. Onze ervaring is dat de meeste tenten goed blijven staan door ze met scheerlijnen aan een hek, goal, stoeptegel, etc. vast te maken.

Wat is het thema van het CD-kamp?
Elk jaar kiezen we een nieuw thema en wat dat is laten we natuurlijk tijdig weten via de website en de clubapp. Maar het is ook handig om het CD-kamp via Instagram te volgen (@cdkampleusden) want daar vind je de eerste aanwijzingen voor het thema!

Wat moet je allemaal meenemen?
Het is natuurlijk verstandig om het weerbericht goed te volgen. Neem in ieder geval voldoende warme en droge kleren mee. Daarnaast wordt er ook gehockeyd. Dus ook al je hockeyspullen meenemen. Het kan zijn dat je vies en nat wordt. Neem daarvoor ook een setje oude kleren mee en een handdoek. Maar het belangrijkste zijn je THEMA-kleren!! Zowel voor het kamp als voor het feest heb je natuurlijk de mooiste outfit nodig.

Wanneer en hoe kun je inschrijven?
Inschrijven gaat via onze website en dat wordt tijdig aangekondigd. Maarrrrr…. zorg dat je op tijd bent want vol = vol (en dat gaat wel ‘s ongelooflijk hard, soms al binnen 30 minuten!!).

Wat kost de deelname?
De kosten voor het kamp bedragen € 60,-. Het bedrag wordt na aanmelding via een automatische incasso afgeschreven. Voor die zestig euro krijgen alle deelnemers twee keer een lunch, op de eerste avond een maaltijd en op de tweede ochtend een ontbijtje. Het clubhuis en buitenterrein worden omgetoverd in een thematisch park, alle kinderen ontvangen een shirt en natuurlijk is er ’s avonds een feest met een DJ en prachtige verlichting!

Is er toezicht en beveiliging?
Ja, alle kinderen worden gedurende het kamp in groepjes ingedeeld en hebben een vaste begeleider. Daarnaast worden alle spelletjes begeleid door oudere jeugdleden. Gedurende de gehele nacht zijn er mensen van de organisatie en begeleiders wakker om alle kinderen te helpen en toe te zien op de veiligheid.

Heb je toch nog een vraag?
Neem dan contact op met de CD-crew via [email protected]!