Schoolhockeytoernooi basisscholen

maandag 21 oktober 2019   |   09:00 - 17:00   |   Clubhuis Leusden

Het Schoolhockeytoernooi voor basisscholen werd vorig jaar voor het eerst door MHC Leusden georganiseerd, in samenwerking met de BuurtSportCoaches. En dat was zo leuk dat we dat dit jaar weer doen! In de herfstvakantie, op 21 oktober, tussen 10 en 5.

Op dit toernooi kunnen basisschoolleerlingen ervaren hoe leuk het is om te hockeyen. Deelnemers hoeven geen hockeyervaring te hebben (maar dat mag wel natuurlijk) en hebben ook geen speciale spullen nodig. Het uni-hockey dat we gaan spelen wijkt af van het gewone hockey en is daardoor geschikter en veiliger voor onervaren spelers. Maar zeker niet minder leuk!

Heb jij ook interesse in hockey en onze gezellige vereniging? Kom dan gerust even langs om te kijken!