(G)Oud)-Ledenborrel

zaterdag 17 juni 2023   |   16:00 - 22:00   |   Clubhuis Leusden

Beste Ereleden, Leden van Verdienste, (oud)-leden, ouders van leden en andere betrokkenen bij 50 jaar MHCL (21+),

Onderstaand de uitnodiging voor de (G)OUD LEDEN BORREL op zaterdag 17 juni vanaf 16.00 uur in het clubhuis van de MHCL, ter gelegenheid van het 50 jarig lustrum van Mixed Hockey Club Leusden, oftewel ons aller MHCL. De borrel waarop oud en jong en alles wat daar tussenin ligt, elkaar in het clubhuis van de MHCL kunnen ontmoeten en herinneringen kunnen ophalen aan 50 jaar MHC, onder het genot van een drankje en een hapje. (lees verder na de uitnodiging …………..)

50 JAAR MHCL!! Iets om uitgebreid te vieren. Wij hopen veel reünisten van het eerste uur te ontmoeten, waaronder de oprichters van onze club en allen die in de loop van die 50 jaren veel sportieve gezelligheid hebben ondervonden bij de MHCL en de club gemaakt hebben tot wat zij nu is.

Wij sturen deze uitnodiging naar iedereen van wie wij over een email adres beschikken. Helaas hebben we van heel veel mensen geen email adres. Daarom vragen we iedereen die deze mail wel ontvangt de uitnodiging zoveel mogelijk door te sturen naar zoveel mogelijk oud-MHCL’ers die je kent. Oud-team genoten, kinderen en vrienden die bij MHCL gehockeyd hebben, kortom, oud-leden uit zoveel mogelijk generaties oud-MHCL’ers. Wij hopen dat de uitnodiging als een vlek over de oud-MHCL community wordt uitgespreid, zodat we met zoveel mogelijk mensen dit lustrum op onze (G)OUD LEDEN BORREL kunnen vieren. De kans dat men een dubbele uitnodiging krijgt is aanwezig, omdat we ten eerste met allerlei verschillende (en al verouderde) lijsten hebben moeten werken en omdat deze uitnodiging misschien door meer mensen aan dezelfde persoon wordt doorgestuurd. Neem ons dat niet kwalijk. Alles voor het goede doel! Een vol clubhuis op 17 juni.

Om een idee te krijgen op hoeveel mensen we kunnen rekenen, vragen we je je zo snel mogelijk op te geven via [email protected]onder vermelding van voor- en achternaam en je emailadres. Geef je meer mensen op, dan graag de gevraagde gegevens per persoon vermelden. Wij hopen dat de aanmeldingen binnenstromen en verheugen ons erop jullie op ZATERDAG 17 JUNI in het clubhuis van de MHCL te mogen begroeten. Wij staan dan klaar om jullie met een welkomstdrankje te verwelkomen.

HOORT, ZEGT HET VOORT!!!

Onze bedoeling is middels een doorlopende PowerPoint presentatie een foto overzicht van 50 jaar MHCL te vertonen tijdens de borrel. Heb je foto’s die je met ons wilt delen uit jouw MHCL tijd, stuur ze dan op per mail naar [email protected]. Graag digitaal, zodat we ze gemakkelijk kunnen verwerken. Wellicht handig om bij je foto’s te vermelden uit welk jaar ze stammen.

Heel graag tot zaterdag 17 juni, v.a. 16.00 uur in het clubhuis van de MHCL, Schammersteeg 2, Stoutenburg.

Met vriendelijke groet,

De (G)oud leden borrel lustrumcommissie:

Joost van Haeften (06-29037262)
Mieke van Hassel (06-52040991)
Nils Zelle (06-12955915)
Yteke Köllner (06-52391016)