Workshop videoanalyse voor coaches op 13 november

Sinds kort hangen er videocamera’s rondom ons hoofdveld, waarmee opnames gemaakt kunnen worden van trainingen en wedstrijden die daar plaatsvinden. Doel: met behulp van videoanalyse het spel van je team verbeteren!

Op 13 november om 20.00 uur geeft 360SportsIntelligence in ons clubhuis een workshop over de bediening van dit programma voor videoanalyse. De workshop is in de eerste plaats bedoeld voor de coaches van teams die op het hoofdveld spelen, maar ook andere geïnteresseerden zijn van harte welkom.

Wil je bij deze workshop aanwezig zijn? Meld je dan aan via [email protected] !

Rondom ons hoofdveld zijn 4 vaste full HD camera’s geïnstalleerd waarmee overzichtsbeelden worden gemaakt van het hele veld. Het doel hiervan is in de eerste plaats om deze beelden door coaches, trainers en spelers online terug te laten kijken om ervan te leren. Dankzij deze camera’s en de gebruiksvriendelijke software van 360SportsIntelligence kun je het spel van je team verbeteren - de analysetools van 360SI geven je de feedback die je nodig hebt!

11-11-2024 Algemeen nieuws