Ennnnn spáren maar, met die Jumbo-plaatjes!

Op zaterdag 3 november werd met de uitreiking van het eerste spaaralbum aan ons G-team het startsein gegeven voor de Jumbo-plaatjesactie! Bovendien was er een gezellig ontbijtbuffet op de club - aangeboden door Jumbo Wahle en Jumbo Van Wincoop - en kon iedereen zijn of haar eigen, persoonlijke plaatjesboek afhalen.

En dus gaan we nu met z'n allen een maand lang plaatjes sparen! Van je teamgenoten, van jezelf, van andere clubleden. Een prachtig middel om een herinnering te creëren aan je club, je favoriete sport en je fijne team. Maar ook een prachtige manier om elkaar te leren kennen! Je krijgt de plaatjes bij elke EUR 10 aan boodschappen in de Jumbowinkels in de Hamershof en de Biezenkamp. In december komt er nog een ruildag om je plaatjesboek te completeren.

Extra leuk is dat alle leden van wie een individueel portretplaatje is gemaakt, ook een verzamelalbum krijgen met een unieke persoonlijke cover. Heb je die zaterdag niet kunnen afhalen? Dan krijg je'm via je teammanager.
Voor alle andere leden zijn er verzamelalbums met een algemene cover. Die albums zijn in de Jumbowinkels in de Hamershof en de Biezenkamp verkrijgbaar.

We zijn blij met dit initiatief en bedanken Jumbo Wahle en Jumbo Van Wincoop én alle vrijwilligers die de realisatie mogelijk gemaakt hebben. We wensen onze leden veel succes en plezier bij het verzamelen van alle plaatjes voor dit mooie fotoboek!

4-11-2024 Sponsoring

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?