George Spier benoemd in bestuur MHCL

In de Algemene Ledenvergadering van 31 oktober hebben we een aantal wijzigingen in het bestuur toegelicht: er is een 6e portefeuille gecreëerd (Verenigingszaken), een nieuwe commissie opgericht (ICT Infrastructuur) en de verdeling van de commissies over de bestuursleden is aangepast. Bovendien heeft de ALV ingestemd met de benoeming van George Spier tot bestuurlid Verenigingszaken. En daar zijn we heel blij mee! Velen kennen hem van de succesvolle organisatie van ons 9e lustrum, maar hieronder stelt hij zich ook even voor.

Mijn naam is George Spier en woon sinds 1998 in Leusden samen met Nicole. Van huis uit ben ik een voetballer. Dat veranderde vrij snel na het moment dat onze zoon Tim een kleine 10 jaar geleden na een stick en balactie besloot om te gaan hockeyen. Sindsdien heb ik me op de club ingezet als vrijwilliger in diverse hoedanigheden. Van coach en manager tot het draaien van bardiensten. De laatste twee jaar als voorzitter van de lustrumcommissie. Inmiddels hockeyt onze dochter Anna ook alweer vier jaar bij onze club.

Tegen het eind van het lustrumjaar ben ik gepolst om toe te treden tot het bestuur. Daar heb ik volmondig 'ja' op gezegd. Gisterenavond ben ik na akkoord tijdens de ALV officieel toegetreden tot het bestuur met de portefeuille 'Verenigingszaken'.

Ik vind het een eer om deze functie te mogen vervullen en heb ontzettend veel zin om verder te bouwen aan onze mooie vereniging. Samen met iedereen die de club een warm hart toedraagt.

George

Meer lezen?
Kijk op onze nieuwe website bij bestuur en organisatie of download de bijlage:

2-11-2024 Nieuws van het bestuur organogram MHC Leusden 311018.pdf

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?