ALV Club van 100 met wijnproeverij op 19 november

Op maandag 19 november aanstaande is weer de jaarlijkse Algemene Ledenvergadering van de Club van 100.

Vanaf 20:00 uur vertelt het bestuur van de Club van 100 alles over de laatste stand van zaken zoals ledenaantal (op dit moment 77), hoeveel geld we in de pot hebben (ruim €9000) en hoe het met de gekozen bestedingsdoelen van de vorige ALV gaat (prima).
Ook brengen we weer nieuwe bestedingsdoelen in stemming, maar dan moeten die er wel zijn! Dus meld je bestedingsdoel bij ons aan. Maar let op! Je voorstel moet vergezeld gaan van een kostenplaatje en een realistische planning hebben. Daarnaast moet je het bestuur van de MHC Leusden ook achter je idee hebben staan. Alle binnengekomen ideeën die aan de voorwaarden voldoen worden ter stemming gebracht. De leden van de Club van 100 bepalen dus samen waar het geld naar toe gaat!

Na de ALV is er weer een grandioze activiteit: de eerste officiële Club van 100 wijnproeverij. Je kan de heerlijkste wijnen proeven, krijgt er uitleg over van een professionele wijndeskundige en kunt ze (indien je ze lekker vindt natuurlijk) ook nog bestellen! Van wit, rood, rosé, oranje?! Uit Spanje, Duitsland, Argentinië, echte hockeylanden dus met ook nog eens een wijntraditie!
Kom naar de ALV Club van 100 en laat je onderdompelen in de wereld van de lekkere wijn. En geheel conform de afspraken: deze wijnproeverij wordt ons geheel gratis aangeboden, er blijft niks aan de wijnstok hangen! Sterker nog: met elke bestelde fles, steun je een goed doel in Leusden. Wat precies? Dat vertellen we op de avond zelf!

Nog even dit: de Club van 100 wijnproeverij is toegankelijk voor iedereen van 18 jaar en ouder. Naast leden van de Club van 100 zijn ook alle leden en ouders van leden van de MHC Leusden van harte welkom! Maar tijdens de ALV van de Club van 100 hebben alleen leden van de Club van 100 stemrecht.

We rekenen op veel leuke bestedingsvoorstellen en een grote opkomst!

Bestuur Club van 100

15-11-2024 Algemeen nieuws Poster wijn 2018_Groot(1).jpg

Er zijn nog geen reacties, plaats uw reactie hieronder

Reageer nu!
Wil je reageren op het nieuws ?