Heb jij de nieuwe club-app al?!

Zo nee, download en installeer 'm dan snel, want de oude/huidige club-app werkt niet meer vanaf 31 oktober!

LISA – de leverancier van ons ledenadministratiesysteem, website en app – heeft een nieuwe club-app ontwikkeld voor op je mobiele telefoon. Je vindt de nieuwe app in de App Store (Apple) of Google Play (Android). Als je inlogt krijgt je een persoonlijke timeline te zien met wat voor jou (en je broers/zussen, ouders) de komende periode relevant is!
De app is door LISA ontwikkeld in samenwerking met een aantal hockeyclubs en gebruikers. MHC Leusden heeft geen invloed gehad op het ontwikkeltraject. De nieuwe app is bij zo'n 50 hockeyclubs uitgerold - daarnaast zijn er (grote) clubs met een geheel eigen/aparte app.

Nadat de nieuwe app op je mobiel is geïnstalleerd moet je opnieuw inloggen. Dat doe je met je lidnummer en wachtwoord. Je lidnummer kan je terugvinden op de contributienota van de club. Als je je wachtwoord niet meer weet, kan je via de optie 'wachtwoord vergeten' je wachtwoord opvragen.

Wat is er veranderd?
De nieuwe app is sneller en gebruiksvriendelijker en heeft een nieuwe vormgeving gekregen. Ook is nieuwe functionaliteit toegevoegd, zoals een vernieuwde timeline, met meer informatie per onderdeel en de mogelijkheid je aanwezigheid door te geven op de timeline, ook van je gezinsleden, zonder uit- en weer inloggen.

En natuurlijk zoals je al van de app gewend bent altijd het laatste clubnieuws, integratie met het Digitaal Wedstrijdformulier, uitgebreide wedstrijddetails, uitslagen, trainingen, scheidsrechters, de presentielijst en integratie met Google Maps.

Ondertussen werkt LISA door aan updates en nieuwe functionaliteiten. Zo zullen twee functionaliteiten die we in de oude app wél hadden maar in de nieuwe nog niet, binnenkort weer beschikbaar komen in de nieuwe club-app, zoals push-berichten en de export/sync met je eigen agenda.

Later dit kalenderjaar volgt nog meer nieuwe functionaliteit, zoals een gast-login, beheren 'bierpot' en taken, integratie met 'Hockey Praktijk', pinned items in de timeline, uitgebreide push-notificaties (bardiensten, fluiten, evenementen, afgelastingen, DWF-reminders), inschrijven en betalen op evenementen (ook voor familieleden) en LISA-onderdelen in de app.
Wil je op de hoogte blijven van nieuwe ontwikkelingen en bugfixing in de app?

Vragen? Problemen? Verbetersuggesties?
Als er echt problemen zijn met de nieuwe app kunnen wij dat melden bij de LISA-helpdesk. En LISA wil ook graag onze opmerkingen en verbetersuggesties horen.
Heb je vragen, problemen met of verbetersuggesties voor de nieuwe club-app, dan kun je die met een mailtje sturen aan [email protected].

29-10-2024 Algemeen nieuws