Fijne vakantie!

Lieve leden, ouders en vrijwilligers van MHC Leusden,

Het hockeyseizoen is weer ten einde en we kijken terug op een mooi seizoen. Helaas gooide corona afgelopen winter wel wat roet in het eten, maar ondanks dat hebben we fijn kunnen hockeyen met elkaar. En gelukkig is er weer reuring op de club; TD’s, Eet met de pot mee, Winners Wonderland en last but not least: de Vrijwilligersborrel. Heerlijk dat het weer kan. We zijn onze vrijwilligers die al deze evenementen mogelijk maken heel erg dankbaar!

We gaan ons nu voorbereiden op volgend seizoen en een lustrum in 2023. We kijken er enorm naar uit.

Hierbij ook een SAVE THE DATE, want op 27 augustus a.s. starten we met zijn allen tijdens de Stick-off!

Voor nu wensen we jullie een hele fijne zomer. We hopen jullie allemaal eind augustus lekker uitgerust en in goede gezondheid te ontmoeten!

Hartelijke groet,
Gertjan, Ingrid, George, Arnoud, Jauke en Inge