corona update n.a.v. persconferentie van 14 januari

Beste leden en ouders van leden van MHC Leusden,

Tijdens de persconferentie van vanavond zijn er wat versoepelingen aangekondigd met betrekking tot sport, maar helaas kan de competitie nog niet worden hervat.

Wat wel is toegestaan zijn onderlinge wedstrijdjes binnen de eigen vereniging. Om dit in goede banen te leiden hebben we het volgende besloten:

Voor dit weekend (15 en 16 januari) kunnen de MHC Leusden teams die waren ingedeeld voor wedstrijden in de Schammerdome in onze blaashal spelen. Zij kunnen daarbij zelf twee andere MHC Leusden teams uitnodigen om een drieluik te vormen. De coaches c.q. managers van de betreffende teams die dit weekend zijn ingedeeld nodigen zelf de andere twee MHCL teams uit.

Vanaf a.s. maandag start het originele volledige trainingsschema voor de zaal. Dit schema staat in de App.

Voor volgend weekend zal er een nieuw schema worden gemaakt, waarbij de insteek is dat alle zaalhockeyteams worden ingedeeld voor onderlinge wedstrijden. Dit schema volgt en wordt voor het weekend van 22 en 23 januari met jullie gedeeld.

Regels:
  • Er is geen publiek toegestaan bij de onderlinge wedstrijden en bij trainingen;
  • Voor iedereen vanaf 18 jaar is een geldig CTB verplicht om de zaal in te mogen (teammanagers worden verzocht dit controleren bij hun eigen team);
  • De bar is gesloten;
  • Bij verplaatsing binnen (bijv. voor gebruik maken toilet, is een mondkapje verplicht);
  • Buiten geldt de 1,5 meter afstand regel voor iedereen vanaf 13 jaar.
Hou de app en website in de gaten voor nadere updates.

We wensen iedereen veel hockey plezier!

14-1-2024 Nieuws van het bestuur