Het was weer raak op het parkeerterrein bij de club; katalysator auto gestolen

Wees gewaarschuwd!

Helaas was het afgelopen zaterdag weer raak en is er een katalysator van een auto die op de parkeerplaats bij onze hockeyclub stond gesloopt. De auto stond op het deel van het parkeerterrein dat - als je het parkeerterrein op rijdt- helemaal links ligt.

Zie je mensen op de parkeerplaats die daar niet thuis horen en die bijvoorbeeld opvallen omdat ze meer dan normale aandacht hebben voor geparkeerde auto’s? Bel dan direct 1-1-2.

Welke informatie is belangrijk?
Voor het opsporen en kunnen aanhouden van daders is de volgende informatie belangrijk voor politie:
  • signalementen van verdachte personen: uiterlijke kenmerken als lengte, haar, kleding;
  • merk, type, kleur en kenteken van de auto of ander vervoersmiddel waarmee verdachte personen zich verplaatsen.
Tot slot: laat nooit waardevolle spullen achter in je auto!

24-4-2024 Algemeen nieuws