Zomergroet

Lieve leden, ouders en vrijwilligers van MHC Leusden,

Het hockeyseizoen is weer ten einde en we kijken terug op een jaar dat helaas weer in het teken stond van corona. We trapten op een stralende dag eind augustus het seizoen af met de Stick-off. De competitie ging daarna van start maar al snel gooide corona weer roet in het eten. Er ging een streep door de zaalhockey en lange tijd waren er veel beperkingen. Wat hebben we alle reuring op de club gemist!

Ook in financiële zin was het geen gemakkelijk jaar, maar we zijn er heel erg trots op dat we met elkaar door deze moeilijke tijd zijn gekomen en dat jullie trouw zijn gebleven aan onze mooie vereniging.

We gaan ons nu voorbereiden op volgend seizoen en hopen dat we na de vakantie weer vol het veld op kunnen. En SAVE THE DATE, want op 28 augustus starten we met zijn allen tijdens de Stick-off!

Voor nu wensen we jullie een hele fijne zomer. We hopen jullie eind augustus allemaal weer in goede gezondheid te ontmoeten!

Hartelijke groet,
Gertjan, Pieter, Ingrid, George, Arnoud en Inge