De trainingen voor de jeugd beginnen weer

3-1 Nieuws Voor de jongste jeugd en jeugd tot en met de A-lijn starten de trainingen weer vanaf 4 januari. Zij mogen gewoon buiten sporten.
  • Helaas zonder publiek. Dus breng je je kind naar de training, zet hem of haar dan af bij het hek.
  • Vanzelfsprekend gelden de hygiënemaatregelen overal.
  • De kleedkamers en de bar blijven gesloten.
  • Wil je een onderlinge wedstrijd organiseren dan moet je:
    • dit zelf afstemmen met je lijncoödinator en het wedstrijdsecretariaat in verband met de veldindeling. Je kunt mailen naar: [email protected] en [email protected].
    • zelf zorgen voor scheidsrechters en één coronabegeleider per team. Die coronabegeleider draagt een geel hesje. Deze hesjes liggen bij de wedstrijdtafel in de hal van het clubhuis.
Zowel voor de trainingen als voor onderlinge wedstrijden geldt, dat alles afgelast wordt als er sneeuw op de velden ligt. Houd dus de app in de gaten.
Helaas mogen senioren nog niet trainen.

3-1-2024 Algemeen nieuws