Corona update

Na de persconferentie van 3 november jl. hebben we als bestuur besproken wat er de komende periode wel en niet door kan gaan.
  • Voor de jongste jeugd en jeugd tot en met de A-lijn gaan de trainingen gewoon door.
  • Voor de jongste jeugd en jeugd tot en met de A-lijn is het toegestaan om op zaterdag onderling wedstrijdjes te spelen tussen MHCL teams. Helaas zonder publiek.
  • Wil je zo’n wedstrijd organiseren dan moet je dit zelf afstemmen met je lijncoördinator en het wedstrijdsecretariaat in verband met de veldindeling, [email protected], [email protected].
  • Ook moet je zelf zorgen voor scheidsrechters en één coronabegeleider per team. Die coronabegeleider draagt een geel hesje. Deze hesjes liggen bij de wedstrijdtafel in de hal van het clubhuis.
  • Vanzelfsprekend gelden de hygiënemaatregelen overal. De kleedkamers en de bar blijven gesloten.
Alle andere teams mogen de komende periode niet trainen. Bovendien vinden er de komende weken geen competitiewedstrijden plaats.

De KNHB heeft deze week ook laten weten dat de zaalhockeycompetitie dit seizoen niet doorgaat.

Mocht je vragen hebben naar aanleiding van het bovenstaande, stuur dan een e-mail naar [email protected].

Vriendelijke groet,

Gertjan, Pieter, George, Ingrid, Arnoud en Inge