Uitblinker van seizoen 2019-2020: Co Klijn!

Normaliter kiezen we onze Uitblinker tijdens het jaarlijkse vrijwilligersontbijt maar omdat dit als gevolg van de coronacrisis niet kon plaatsvinden deden we dat tijdens de ALV. Uit 6 genomineerde vrijwilligers (allemáál kanjers!) werd benoemd tot Uitblinker van seizoen 2019-2020: Co Klijn, trainer van de trimmers, als kind van de club al zo veel jaren actief!

De trimmers zelf zeggen over hem:

Co is een vaste rots in de branding. Altijd paraat, trainingen zijn voorbereid. Recht door zee en recht voor zijn raap. Co heeft een bepaalde humor die je moet begrijpen. Co is fanatiek en betrokken en eerlijk in zijn feedback. Soms wat onhandig en flapuit maar ook verbindend en enthousiast. Elke training eindigt hij na de cooling down standaard met de woorden.... jongens, tijd voor bier drinken en dan roept hij er nog wel wat achteraan 😊
Hij heeft een breed netwerk en weet altijd partijtjes met andere clubs te organiseren. Ook het regelen van een scheids is geen probleem. Co regelt het allemaal. We ervaren hem als een rustige, betrokken, enthousiaste, soms wat onhandige maar super toffe trainer!!!
Altijd na de training even sigaretten bietsen,  Hij wil graag een racefiets kopen omdat dat goed is tegen de stress. En topkerel met een gebruiksaanwijzing 😊

We zijn als bestuur trots op zijn inzet en op zijn gedrevenheid en gunnen Co dan ook van harte deze titel!

2-7-2024 Nieuws van het bestuur