Verdere versoepeling coronamaatregelen

Goed nieuws van NOC*NSF en de KNHB! Vanaf 1 juli geldt voor alle leeftijdsgroepen dat zij weer zonder restricties kunnen hockeyen. Tijdens de trainingen en wedstrijden hoeft géén 1,5 meter afstand meer te worden gehouden.

We hebben de belangrijkste zaken per 1 juli hieronder op een rijtje gezet.
  • Voor alle leeftijdsgroepen geldt dat zij vanaf 1 juli normaal spelcontact mogen hebben. Tijdens trainingen en wedstrijden hoeft geen 1,5 meter afstand te worden gehouden.
  • De jeugd tot 18 jaar hoeft ook buiten het veld geen 1,5 meter afstand meer te houden tot elkaar; wel moeten zij 1,5 meter afstand houden tot volwassenen vanaf 18 jaar.
  • Voorafgaand aan en na afloop van de training of wedstrijd moeten sporters van 18 jaar en ouder wél 1,5 meter afstand tot anderen houden, waaronder in de kleedkamers en clubhuizen.
Ondanks alle versoepelingen is het belangrijk dat iedereen de hygiëneregels van het RIVM opvolgt:
  • Heb je klachten? Blijf thuis en laat je testen.
  • Ben je 18 jaar of ouder? Houd 1,5 meter afstand (uitzondering tijdens het sporten).
  • Vermijd drukte.
  • Was vaak je handen.
De bar openen we niet meer, die laatste 10 resterende trainingsdagen van dit seizoen omdat we daarvoor eerst de hele voorraad weer op orde moeten brengen. We zorgen ervoor dat we eind augustus er weer helemaal klaar voor zijn om jullie te ontvangen!

30-6-2024 Nieuws van het bestuur