NIET VERGETEN: De opzegdatum wijzigt niet: vóór 1 mei!

27 maart 2020 - We willen niets liever dan dat je lid blijft van onze vereniging. Maar er kunnen natuurlijk goede redenen zijn waardoor je geen lid wilt of kunt blijven. In dat geval moet je je vóór 1 mei, dus uiterlijk 30 april schriftelijk bij de ledenadministratie hebben afgemeld. Als je je te laat afmeldt ben je ‘gewoon’ contributieplichtig voor het komende seizoen!

Om een goede begroting voor het komende seizoen te kunnen maken moeten wij tijdig weten met hoeveel leden we volgend seizoen kunnen rekenen. De opzegdatum van 1 mei is dan ook ingegeven om praktische redenen: jouw tijdige opzegging stelt ons in staat tijdig te anticiperen op eventuele financiële maatregelen én op de benodigde trainerscapaciteit voor het volgende seizoen.
Bovendien moeten wij al in het voorjaar bij de KNHB aangeven met hoeveel leden en teams (per lijn) zij het komend seizoen rekening moeten houden t.b.v. de opzet van de competitie.

Kortom, wil of moet je je lidmaatschap opzeggen? Stuur dan een mailtje aan [email protected] en vermeld daarin:
  • je naam
  • je lidnummer
  • en de reden van je opzegging
Maar liever zien we je volgend seizoen weer op de club!

28-3-2024 Nieuws van het bestuur