Auto-inbraak op parkeerplaats van onze club

Gisteravond, 14 februari, is om 19.30 uur op de parkeerplaats van onze club de auto van de coach van Dames1 opengebroken. Hiervan zijn beelden gemaakt door onze beveiligingscamera’s. De daders waren met tenminste 2 personen en reden een grijze/lichtblauwe VW Polo. Eén van de daders is eerst ter verkenning het clubterrein opgelopen (wellicht op zoek naar scooters). Deze jongeman heeft een lichte huidskleur en donker haar en droeg een donkerblauwe (spijker?)broek, donkerblauwe hoodie of jack en zwarte schoenen. Er is aangifte gedaan bij de politie.

Heeft iemand iets gezien? Of wellicht al eerder op de middag/avond de grijze/lichtblauwe Polo gezien? Herken je de auto of persoon? Laat het ons weten via [email protected]

De auto van de coach stond in het 2e parkeervak met de hoedenplank dicht. Bij de inbraak is de ruit van de auto ingegooid en zijn tassen met trainingspakken en shirts van D1 gestolen. Wij kunnen ons nauwelijks voorstellen dat de daders daar iets mee kunnen of willen en verwachten/hopen dan ook dat de tassen en/of kledingstukken ergens worden gedumpt.
Mocht je dus horen over gevonden clubkleding; laat ons dat dan ook weten!

!! Tenslotte een waarschuwing aan al onze leden, ouders van leden en andere bezoekers van de club: De daders hebben eerst op hun gemak alle auto’s op de parkeerplaats geïnspecteerd, dus….. laat géén spullen achter in je auto en laat zien dat je auto leeg is (bijv. de hoedenplank niet dicht doen), óók als je bijv. alleen maar even je kinderen komt ophalen. Zo’n inbraak is in een paar minuten gebeurd!

15-2-2024 Nieuws van het bestuur